BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Det pædagogiske bosted, Engbo Kerteminde, ønsker at styrke den sundhedsfaglige profil, og søger derfor en kollega til vores allerede ansatte social og sundheds assistent (SSA)
Er du uddannet SSA, kan du kombinerer dine sundhedsfaglige kompetencer med en pædagogisk tilgang, og trives du med en omskiftelig hverdag.
Vil du tage ansvar for de sundhedsfaglige opgaver i en bo enhed med 8 borgere, med forskellige former for udviklingshæmning.
Vil du være del af en ambitiøs arbejdsplads med høj faglighed og fokus på kvalitet, så har vi jobbet til dig.
Arbejdsopgaverne spænder lige fra den nære kontakt og omsorg for borgerne, til specialiserede SSA opgaver. Din tid til de forskellige opgaver vil være prioriteret tydelig i arbejdstilrettelæggelsen.
Stillingen er på 33-37 timer pr. uge, men kan aftales efter ønske. Arbejdstiden er som udgangspunkt skiftende i tidsrummet 06.30 – 22.00 og fast hver anden weekend.
Du vil som arbejdsområde få særlig ansvar og opgaver i forhold til;
- medicinhåndtering,
- formidling af sundhedsfaglig viden, til det pædagogiske personale,
- opfølgning på sundhedsplaner,
- kontakt til borgernes egen læge
- forberedelse af evt. ind- og udskrivning fra sygehus
- opfølgning på UTH
Særlige fokusområder.
Da borgergruppen ændre sig løbende har vi valgt at sætte særlig fokus på den sundhedsfaglige tilgang. Vi ønsker at sikre borgerne den bedste behandling, hvor vi kombinerer en pædagogisk høj faglighed med en kvalificeret sundhedsfaglig forståelse.
Vores nye kollega.
- Du er faglig bevidst og kan omsætte din viden til praksis.
- Du har en god forståelse for at arbejde tæt på, og med borgeren i alle dagligdags situationer.
- Du kan tage ansvar for at lære fra dig, i forhold til din faglighed.
- Du har lyst til og gerne erfaring med at arbejde med vores borgergruppe
- Du er interesseret i, at gøre en forskel for mennesker med særlige behov.
- Du kan arbejde struktureret og følge de pædagogiske mål og delmål ud fra en rehabiliterende forståelse
- Du tager ansvar for en god relation – til borgere og kollegaer
- Du arbejder struktureret, vedholdende og loyalt overfor borgernes handleplaner
- Du er fleksibel og god til at samarbejde
- Dygtige og engagerede medarbejdere som tager godt imod en ny kollega
- Introduktions- og oplæringsforløb
- Mulighed for indflydelse og medansvar
- Supervision af ekstern psykolog
- Relevant efteruddannelse såsom KRAP, forflytning og medicinhåndtering.
- En arbejdsplads med fokus på anerkendelse, åbenhed og samarbejde.
Engbo Kerteminde er del af det regionale bo- og aktivitetstilbud, Handicapcenter Fyn. Bostedet Engbo Kerteminde består af 3 huse med i alt 20 beboere. Alle borgere er voksne med forskellige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser, som har komplekse problemstillinger og handicap. Der er både mobile og immobile borger, men alle har i større eller mindre grad behov for støtte og guidning i forhold til pleje, omsorg, kommunikation og udvikling og vedligeholdelse af færdigheder.
Du kan læse mere om Handicapcenter Fyn og Engbo Kerteminde via dette link eller kontakte teamkoordinator, Heidi Dinesen på tlf. 29649865 eller heidi.dinesen@rsyd.dk
Ansøgere er meget velkommen til at kontakte os for mere information.
Ansøgningsfrist: 22. juni 2023. Send din ansøgning online via dette link.
Ansættelsessamtaler
Vi afholder ansættelsessamtaler d. 27. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Handicapcenter Fyn - Engbo Kerteminde, Strandgårds Alle 3, 5300 Kerteminde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225591&DepartmentId=17570&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845486