Leder i Munkebo Hjemmepleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hjemmeplejen i Munkebo søger en leder

Kunne du tænke dig at blive leder for et fællesskab med nysgerrige, faglige kompetente, glade og energiske medarbejdere.

Vi søger en leder, der er optaget af det tværfaglige samarbejde for borgere i eget hjem, og som kan skabe sammenhængende borgerforløb med afsæt i borgernes selvstændige livsførelse, medbestemmelse og med et stort fokus på borgerens oplevede livskvalitet. Vi tror på, at kontinuiteten er afgørende for at lykkes med at understøtte et meningsfuldt hverdagsliv for borgerne, og vi tror på, at fællesskaber og relationer er af stor betydning for os alle.

Du vil blive en del af et velfungerende ledelsesteam, der består af i alt 3 ledere i hjemmeplejen, en leder i Sygeplejen og en overordnet leder for Hjemme- og Sygeplejen. Med denne organisering ønsker vi et stærkt fællesskab ligesom vi ønsker at sikre den fælles tværfaglige retning og etablering af et fundament, som skal danne grundlag for de fremtidige krav, der stilles til ældreplejen i det nære Sundhedsvæsen.

Sammen skal Hjemme- og Sygeplejen skabe og sikre en kvalitet, der er i overensstemmelse med både de politiske krav, det økonomiske råderum og en kultur, der understøtter de krav der bliver stillet til os i den nye Ældrelov.

Vi ønsker os en leder, der er involverende, dialogsøgende, nærværende og anerkendende i sin ledelsespraksis, og som dermed kan lede medarbejdernes indflydelse på bl.a. ruteplanlægning og vagtplanlægning. En leder som får øje på potentialer for udvikling i driften, såvel som iblandt sine medarbejdere. Vi ønsker os også en leder der har erfaring med ressourcestyring, ledelse af trivsel og forebyggelse og håndtering af sygefravær.

Til gengæld kan vi tilbyde dig:

  • Stærke fællesskaber i en skøn kommune
  • Ledelse af en koordinator, der tilknyttet gruppen
  • Ledelse af en rehabiliterende terapeut, som er ansat i gruppen
  • Ledelse af ca. 42 engagerede medarbejdere
  • Støtte fra en decentral vagtplanlægger, som understøtter din planlægning efter gruppens behov og ønsker
  • Et fagligt engageret sygeplejersketeam som understøtter dine medarbejdere i udviklingen af kompetencer og i den faglige ledelse af forløb
  • Faste meningsgivende tværfaglige mødestrukturer
  • Lederuddannelse på diplomniveau

Det er en stor fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med Hjemmepleje. Derimod er det et krav, at du har en relevant sundhedsfaglig uddannelse.

Er dette noget for dig, Så send os gerne din ansøgning eller kontakt os for en uforpligtende snak over en kop kaffe.

Samtaler afholdes d. 26. marts 2024.
Ved et eventuelt behov for 2. samtalerunde vil denne afholdes d. 27. marts 2024.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ved ansættelse hos Kerteminde Kommune indhentes der straffeattest.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Leder af Hjemme- og Sygeplejen Mette Schwitzer Juhl, tlf. 21387792, leder i Langeskov Hjemmepleje June Bøgh Grandal Johansen, tlf. 24434265 eller leder i Kerteminde Hjemmepleje Laila Kalliomäki Frøselv , tlf. 21489198.

Personalepolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Personalepolitik%202017.pdf

Rygepolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Rygepolitik%202017.pdf

Værdighedspolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Politik/Vedtagne%20politikker/V%C3%A6rdighedspolitik%202016.pdf

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1604bc61)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kerteminde Kommune, Røjrupvej, 5550 Langeskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009147

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet