FLEKSIBEL PROVSTISEKRETÆR MED ERFARING INDEN FOR REGNSKAB OG ADMINISTRATION

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mestrer du selvstændigt rollen som regnskabsfører og sekretær? Hvis ja, så er her mulighed for at blive provstisekretær for provsten og provstiudvalget i Kerteminde – Nyborg provsti.

Du trives i et mindre team, hvor vi kerer os om hinanden, og kan se dig selv i en alsidig hverdag, hvor sparring, samarbejde og et højt serviceniveau til provstiets menighedsråd og præster er en selvfølge.

I denne rolle vil du få ansvar for den daglige drift af kontoret i tæt samarbejde med din provstisekretærkollega, som har kontor i Nyborg.
Som regnskabsfører vil du udføre analyser, herunder budgetanalyser og regnskabsanalyser, med henblik på at understøtte provstiudvalgets fordeling af ligningsmidler.

Du vil blive en del af et velfungerende samarbejde med provsten, provstiudvalget, menighedsrådene og præsterne i provstiet.

Sekretæropgaverne er mangeartede og omfatter blandt andet journalisering, servicering, rådgivning og dialog.

Det er vigtigt, at du har interesse for Folkekirkens opgaver, og du vil blive grundigt oplært. Derudover vil du blive tilbudt provstisekretærernes introducerende efteruddannelse. Du vil blive inddraget i beslutninger og få mulighed for både personlig og faglig udvikling.


Kvalifikationer og kompetencer

Du skal have erfaring som regnskabsfører eller tilsvarende erfaring fra en lignende økonomifunktion, herunder håndtering af budgetter og regnskaber.
Det er vigtigt, at du er i stand til at arbejde selvstændigt og proaktivt, og at du overholder deadlines.

Som person er du tålmodig, imødekommende og arbejder systematisk og analytisk. Du vil få betydelig frihed under ansvar.

Det er vigtigt, at du har erfaring med brug af IT-systemer og har en konstruktiv og idérig tilgang til IT-løsninger.

Du skal beherske det danske sprog både mundtligt og skriftligt og være i stand til at have en god og respektfuld dialog med dine kolleger og andre interessenter.

Det er nødvendigt, at du har kørekort, da der vil være møder i Nyborg 1-2 gange om måneden.


Praktiske oplysninger

Du vil få tilbudt stor fleksibilitet i hverdagen, herunder muligheden for hjemmearbejde og mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden i samarbejde med teamet.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO-S og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK-stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) i staten, og det tilhørende protokollat om dækning af folkekirkens område.
Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk

Stillingen er på 30 timer, og aflønning vil ske efter kvalifikationer og efter forhandling med HK. Der vil også være mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Ansøgninger behandles løbende.
 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://temp-team.dk/job-detaljer/andet-fleksibel-provstisekret%C3%A6r-med-erfaring-inden-for-regnskab-og-administration-333615/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853206

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet