Kerteminde Efterskole deler, at de nuværende elever fra årgang 25/26 er på deres traditionelle outrotur. De seneste dage er blevet brugt på at sige farvel til værelserne og de første afskeder, før eleverne er taget afsted på en oplevelsesrig tur.
Turen byder på aktiviteter som badeture, skrivning i mindebøger og fællessang omkring bålet. Som en særlig overraskelse fik eleverne besøg af vaffelboden fra Kerteminde, der forkælede dem med is. På fredag vender eleverne tilbage til efterskolen for at nyde sidste aften og nat sammen.
Kilde: Kerteminde Efterskole