Sommerkoncerter er tilbage ved marinaen i Kerteminde

dato

Denne sommer byder Kerteminde igen på en række musikalske onsdage ved marinaen, arrangeret af Turismens Venner Kerteminde. "Musik på Marinaen" starter d. 1. juli og fortsætter hver onsdag til d. 12. august.

Hver onsdag kl. 15 vil forskellige musikalske indslag underholde de besøgende med gratis koncerter. Dette initiativ giver en perfekt anledning til at nyde den danske sommer med en skøn udsigt og god stemning ved marinaen.

Programmet omfatter blandt andet No Name, Gislev Byorkester og Fynbo Banden. Der er gratis adgang til arrangementerne, der afholdes ved Anchor - Beer, Wine, Dine, og alle er velkomne til at tage venner, familie eller naboer med.