Sejlere fra Kerteminde vinder DM-guld i Folkebåd

dato

Tre talentfulde sejlere fra Kerteminde Sejlklub har sikret sig guld ved Danmarksmesterskaberne i Folkebåd.

Kerteminde Marina deler stolt nyheden og fejrer præstationen med begejstring. Sejrens storhed anerkendes som en betydelig bedrift i sejlsport.

Marinaen lykønsker sejlerne med deres imponerende resultat, som tydeligvis har skabt glæde og stolthed i det lokale sejlsamfund. ⛵🥇