Nyt forum i Kerteminde fremmer debat om energifællesskaber

dato

Den 17. juni åbnede Kerteminde Kommune et nyt forum dedikeret til debat og vidensudveksling om energifællesskaber og vedvarende energi. Dette forum er designet for alle aktører fra borgere til kommuner og virksomheder, der ønsker at dele erfaringer og samarbejde om lokale energiprojekter.

Platformen giver deltagerne mulighed for at stille spørgsmål, udveksle erfaringer og anvende konkrete værktøjer til at fremme lokale initiativer. Det er et forum for både nybegyndere og erfarne inden for energifællesskaber.

Den 25. juni afholdes der desuden et gratis webinar om modeller for lokalt medejerskab af energiløsninger. Interesserede kan tilmelde sig via forummets hjemmeside.

Mest læste artikler