I går deltog Kerteminde Boldklubs U5 og U6-hold i Dbufyn 3 boldfestivalen i Langeskov, hvor de unge spillere leverede alt, de havde i sig, på trods af varme temperaturer.
Det velorganiserede stævne, der blev afholdt med bander, gav masser af boldberøringer og gjorde festivalen populær blandt deltagerne. U5 og U6-spillerne fra Kerteminde kunne tage hjem med en velfortjent pokal som bevis på deres indsats.
Klubben takker DBUFYN og arrangørerne i Langeskov for et godt stævne, der skabte glæde og gode oplevelser for de unge fodboldtalenter.
Kilde: Kerteminde Boldklub