Kerteminde Boldklub slutter på 4. plads i GF Fyns Serien

dato

Kerteminde Boldklubs herreseniorhold har netop afsluttet sæsonen 2025/26 i GF Fyns Serien med en 4. plads. Klubben opnåede 43 point, samme som Morud/Veflinge på 3. pladsen, men måtte nøjes med 4. pladsen grundet indbyrdes opgør.

Efterårets flotte spil med 8 sejre gav optimisme, men forårets slutning med tre nederlag i træk blev en udfordring. Alligevel må sæsonen betegnes som en succes, da holdet nåede det mål, de satte før sæsonstart — en placering i Top 5.

Sæsonen markerede også Christian Overbys debut som cheftræner. Med et stærkt fundament og topscorer Johan Verner Blirup med 13 mål ser klubben frem til næste sæson. Kerteminde Boldklub takker spillere og fans for deres støtte gennem sæsonen.

Mest læste artikler