Højsæsonen skudt i gang i Kerteminde Marina

dato

Kerteminde Marina har meddelt via deres Facebook-side, at højsæsonen nu er startet, og de ser frem til en sommer præget af solskin, gode oplevelser og masser af liv langs havnen.

Marinaen glæder sig til at byde både nye og tilbagevendende gæster velkommen, mens de håber, at alle fastliggere får en fantastisk tid både på vandet og i området.

For en tryg og velfungerende sommer oplevelse vil der være tilstedeværende vagt flere dage om ugen fra i dag, som skal holde øje med området. Kerteminde Marina ønsker alle en god sommer og glæder sig til deltage i sommeraktiviteterne.