Kerteminde Bibliotekerne inviterer børn og unge fra 0 til 18 år til en spændende sommersdyst. Ved at vise deres lånerkort i bibliotekets skranke, kan de deltage i en konkurrence om en bogpakke til en værdi af 500 kr.
I hele skolernes sommerferie kan deltagerne få ét lod om dagen i den betjente åbningstid, hvor flere besøg øger chancerne for at vinde. Bogpakken bliver nøje udvalgt af børnebibliotekarerne, så den passer til vinderen.
Børn uden lånerkort kan oprettet et ved først at registrere sig online og derefter besøge biblioteket. Konkurrencens vinder bliver offentliggjort i uge 33.
Kilde: Kerteminde Bibliotekerne