På trods af sommervarmen tog Natteravnene i Kerteminde Kommune på ture for at skabe tryghed blandt unge mennesker, der fejrede både det gode vejr og skolernes sommerferie. Undervejs blev et af holdene forkælet med gratis is fra Nordstrandens Ishus, som en tak til de frivillige for deres indsats.
Natteravnene efterlyser nu flere frivillige til at gå aftenvagter i Kerteminde, Munkebo og Langeskov fra kl. 21-24 i weekenderne. De lover godt kammeratskab både internt i gruppen og med de unge, de møder. Interesserede kan kontakte gruppen via privat besked eller telefon.