Ledelsesrolle på Fjordly Plejehjem med fokus på værdighed og fællesskab

dato

Teamleder søges til Fjordly Plejehjem
Fjordly Plejehjem søger en engageret teamleder til en fuldtidsstilling (37 timer/uge) med start 1. marts 2025. Vi leder efter en person, der brænder for ledelse og værdig ældrepleje, og som kan skabe en tryg og meningsfuld hverdag for vores beboere.
Fjordly Plejehjem ligger i Kerteminde by og har 64 plejeboliger fordelt på 6 afdelinger med fælles opholdsrum og have. Vi er en del af afdelingen Ældre og Sundhed, hvor vi arbejder ud fra visionen "Fællesskab i Kerteminde". Vores mål er at styrke beboernes egenomsorg og fremme liv, sundhed og værdighed i samarbejde med beboeren og fællesskabet. Dette gør vi blandt andet gennem modellen borgerland/fagland, som understøtter, at beboernes ønsker, håb og drømme afspejles i de løsninger, vi finder sammen med beboeren, arbejdsfællesskabet og med inddragelse af pårørende og civilsamfund.
Vi er en afdeling, hvor arbejdsfællesskabet vægtes højt. Vi brænder for nærværende ledelse og vægter sikker drift, tillidsfuldt samarbejde og faglig sparring højt. Vi samarbejder om at skabe en god arbejdsplads med fokus på faglighed, kvalitet, udvikling, tryghed og trivsel.
Dine opgaver:

  • Sikre tryghed og kontinuitet i den daglige pleje og omsorg for beboerne.
  • Give sundhedsfaglig sparring til medarbejderne, især ved komplekse sygeplejeopgaver.
  • Sikre medarbejdernes trivsel med fokus på arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, samt optimal anvendelse af ressourcer, kompetencer og fleksibel arbejdstilrettelæggelse.
  • Medansvarlig for at planlægge fleksible arbejdstider for medarbejderne i egne afdelinger
Vi tilbyder:
  • Et afvekslende og spændende arbejde i et tværfagligt team.
  • Mulighed for at præge både hverdag og faglighed.
  • En arbejdsplads med fokus på faglighed, kvalitet, udvikling, sundhed, tryghed og trivsel.
  • Ledelsessparring og tæt samarbejde med både plejehjemslederen og den anden deltids teamleder.
Dine kvalifikationer:
  • Sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske, gerne med efteruddannelse inden for ledelse og/eller erfaring som teamleder.
  • Ambitiøs og i stand til at sætte en klar og tydelig retning.
  • Nysgerrig, dialogsøgende, vedholdende og med godt overblik.
  • Erfaring med arbejdstidstilrettelæggelse.
  • Gode samarbejdsevner og evne til at skabe tillidsfulde relationer.
  • Synlig, inddragende, anerkendende, empatisk og ordentlig.
  • Struktureret og med gennemslagskraft.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Visionær tilgang til opgaveløsning og udviklingsorienteret.
  • Forståelse for politiske processer og efterlevelse af politiske mål.
  • Troværdig, åben og med faglig- og ledelsesmæssig integritet.
  • Tilgængelig og inviterende overfor borgere og samarbejdspartnere.
  • Arbejder ud fra værdierne: kvalitet, nærvær, udvikling og trivsel.
  • Kendskab til Nova og Nexus er en fordel.
Ansøgningsfrist: 23.1.2025
Ansættelsessamtaler afholdes: 30.1.2025
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest inden ansættelse finder sted.
Yderligere oplysninger om jobbet kan fås hos plejehjemsleder Linda Eckhardt, mobil: 2138 7785
Følgende links kan være nyttige:

Fællesskabsvision: Vision for Kerteminde Kommune
Personalepolitik: https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Personalepolitik%202017.pdf
Rygepolitik: https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Rygepolitik%202017.pdf

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Såfremt at du er kandidaten, som vi indgår aftale med om ansættelse, vil vi ved forespørgsel videregive dine kontaktoplysninger, så som navn, adresse, telefonnummer og evt. CV, til den lokale tillidsrepræsentant eller forhandlingsberettiget faglige organisation. Dette sker med henblik på, at sikre den rette indplacering og forhandling af din løn ved ansættelsen. Har du hemmeligt telefonnummer vil dette også blive videregivet. Videregivelsen sker med hjemmel i databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra b og c jf. databeskyttelseslovens § 12, stk. 1. Har du navne- eller adressebeskyttelse, vil oplysningerne først blive videregivet efter at du har afgivet samtykke".

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0c093fb7)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kerteminde Kommune, Borgmester Hansensvej, 5300 Kerteminde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b2afe858-8808-4d47-a842-95334ab64c68

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet