Kerteminde Byskole forbereder sig på endnu et spændende skoleår med deres populære valgfag i fiskeri. Eleverne kan se frem til at skabe nye fællesskaber og fange en række forskellige fisk.
I løbet af det seneste år har de unge fiskere haft held med at hive regnbueørred, gedde, havørred og stør op af vandet. Skolen ser frem til at bygge videre på succesen med forhåbentlig endnu flere fangster næste år. Skolen opfordrer desuden alle elever til at tage del i dette unikke tilbud.
Kilde: Kerteminde Byskole